måndag 31 mars 2008

Välkommen till Blomsterkompaniets blogg


Blomsterkompaniet fyller 2 år nästa vecka och då passar vi även på att fira att butiken har blivit dubbelt så stor.
Det är trapphuset och rummet till höger på bilden som är nya delen.

Inga kommentarer: