måndag 31 mars 2008

Välkommen till Blomsterkompaniets blogg


Blomsterkompaniet fyller 2 år nästa vecka och då passar vi även på att fira att butiken har blivit dubbelt så stor.
Det är trapphuset och rummet till höger på bilden som är nya delen.